valentines day

Tjenixen och glad alla hjärtans dag på er! Firade dagen med att ha en överraskningsfest för älskade Filippa som fyller år idag så ännu ett stort grattis till dig! När jag kom hem så satte jag mig ner och stor plugga, är så jäkla stressad just nu för hela dagen består typ av bara massor av läxor och prov imorn... har både redovisning i svenskan, as stort och jobbigt so prov och sen har jag tyska prov på det! Så det känns som att jag kommer sitta uppe hela natten och bara plugga... Nä ska iallafall försöka lägga mig tidigt så att jag blir pigg tills imorn. Fick en jätte fin thomas sabo berlock av mammi som ni ser på bilden, skulle igentligen va till mitt armband men var så sugen på att ha ett sånt halsband som man typ aldrig tar avsig så satte på berlocken på en kedja så nu kommer jag aldrig ta av mig det typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0