If I lose myself

tjo everyone! Är seriöst helt slut efter dagens jobb, nu försår jag hur mina föräldrar har det haha. Men dagen idag gick väldigt fort och det var faktiskt riktigt roligt idag på praon. Jag fick styla om några dockor, packa upp massor av nya smycken och kläder så det var lite roligt att få kolla på allt nytt som kommit in i butiken. Åt lunch med Mika och Filippa och sen på vägen hem så träffade jag Nathalie på bussen så satt och snacka med henne så slapp jag att sitta själv för det är så fett segt för jag börjar 10 och slutar 18 så medans Filippa och Mika jobbar till 16 så jag får ju ta bussen själv då.. Fast imorn så  slutar jag 16 som tur.

Shöpping

Blus från zara, maroccanoil och en fondation/puder från the body shop köpte jag idag.


Prao

Hej och förlåt för dålig uppdatering men där här veckan har vi prao så jag har inte varit i skolan utan varit på väla på indiska och praoat. Jobbar från 10 till 18 så det har gjort att jag har varit väldigt trött och inte orkat blogga för tar bussen hem och kommer hem vid typ halv åtta och sen ska jag äta och sen efter det så har man ingen ork att blogga och sen så sover man haha. Men sitter iallafall på bussen hem nu och har varit och shoppat lite efter jag slutat så bilder på det kommer senare! Det som är så bra att praoa på väla är att man får äta så god lunch varje dag för dom har ju massor av olika resturanger så jag Filippa, Mika och Maria äter där varje dag förutom idag då mamma besökte mig så då åt vi lunch tillsammans:)


måste ha!


Skola hela veckan

Tjo mannar! Idag och igår så var jag på gympakurs med Filippa och massor av andra gympaledare. Så jag har spenderat hela min helg i skolan i sex timmar per dag, så det känns som att jag har gått i skolan hela veckan... Fast det var faktiskt ganska roligt eller det var ju tråkigt att anteckna och sånt men det var roligt att träffa nya människor:)


Dagen

 

Picknick

Tjatja ska snart bege mig av till trampolinen där jag då är ledare och ska träffa Filippa j där och sen efter det är det ledarmöte... Men efter skolan var det fett nice väder så jag Ebba, Nora, Emma och Wilma hade en liten picknick med jordgubbar och godis så det var trevligt och roligt! Kram


tråkigt

1. Är du singel? Tyvärr...
2. Är du lycklig? Ja rätt så.
3. Är du uttråkad? aa
4. Är du ledsen? Nix
5. Är du italienare? Haha nej. 
6. Är du en cooling? klart!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Eller ska jag gå förbi en gång till.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du haft en hemlig beundrare? Vet jag inte för den är ju hemlig
6. Är du kär? nej
7. Vill du gifta dig i framtiden? yesyes

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår tror jag.. eller jag vet inte
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? fett svårt men kanske få bästavänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Utekväll eller hemmakväll? Bror på humöret
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? Mobil!!

 

9 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort nåt du ångrar? För många gånger...
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja...
6. Ätit en hel tårta? Nej 
7. Gjort bort dig? haha hela tiden
8. Gråtit när ett husdjur dog? hahah ja... 
9. Velat försvinna? Ja 

Senast

Vad såg du på sist? Vampire diaries
Vems blogg läste du sist? kommer inte ihåg
Vad åt du sist? middag
Vem pratade du med sist? mina päron
Vilken låt lyssnade du på senast? Svett - Niello
Vem messade du sist? Nora
Vad läste du sist ”bok”?  Ego women
Vem kramde du sist? Någon av olga, Nora, Filippa eller Emma.
Vad köpte du sist? Jeans. 


Can't handle my hotness

Snygg och het jo tack jag vet.
Tjatja buddies, kom hem till lilla viken idag vid halv 3 ungefär och sedan stack jag till bamsegympan och träffa några andra vänner där. Nu lyssnar jag på musikas och pluggar lite till min no redovisning.
bye

RSS 2.0