Nothing like us

hej, Ska snart dra iväg och träna med mammi så jag ville ta och göra ett inlägg innan jag drar. Imorn är det friday! Ska nog dra och träna efter skolan imorn och sen så ska jag väl va med några kompisar så det blir trevligt trevligt. Har blivigt lite besatt av låten nothing like us från justin biebers acustiska album så jag sitter och typ drogar den låten, sjukt bra album iallafall.

hola

Hola amigos!
Första matteprovet för i år är avklarat och när jag kom hem gick jag en lång powewalk längst med havet och nu sitter jag framför datorn och håller på att göra läxa... jao, det var typ det jag ville säga för idag och så ses vi väl imorn puss.

life of pi

Kom hem för några minuter sen då ja har varit i stan och sett filmen life of Pi. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tyckte om den filmen, tyckte den var ganska så seg men annars var den väl ganska så bra.
Ska gå ner och ta hårinpackning i håret nu när det så slitigt. Adios!
miss this

Lördag

Hola!
Kom typ hem precis från att ha varit med Filippa J, Kajsa och Kalle, drog först och åkte lite pulka men sedan blev det så kallt så vi drog hem till Kalle och spelade spel och hade det roligt!
Annars idag har jag sovit, tränat, ätit, bakat och kollat på filmen in her shoes. 
Imorn ska jag iallafall dra på bio och kolla på den där filmen berättelsen om pi eller vad den nu hette. Aja ska gå ner och hämta lite godis och sedan så ska jag sätta på någon film.

let her go

Vaknade idag med världens huvudvärk och även ont i halsen så valde att stanna hemma idag och droga alvedon och halstabletter. Vill verkligen inte bli sjuk nu när det är snart helg för hatar verkligen att va sjuk på helger! Har iallafall fixat min tumblr och gjort fruktsallad med chokladsås på så det ska nog bli bra.

chillar galet

känner att uppdateringen har blivigt fett seg men ska försöka bli bättre på det.
Just nu har jag gosat ner mig i sängen och sitter och över på mina engelska glosor som jag ska ha imorn och sitter och lyssnar på lite soft musik. Fett skönt att det värsta i skolan är över för igår och idag hade vi sånna fete uppsatser så nu är det bara chill läxor.

sum inspo

lite sommar inspiraton och även några saker jag vill ha till sommaren.
Igår blev det sleepover med Olga och Filippa och imorn bär det av till emporia för lite shopping på bland annat hollister som finns där, ska kolla om det antingen finns några snygga jeans där som jag ska köpa eller om det finns en jeans kjol som jag verkligen jätte järna vill ha till sommaren!

Dance our tears away

Fredag idag för er som har missat det, inte för att det är så svårt att missa men aja.
Stack hem efter skolan och provade på att göra sånna populära banan pannkakor som många snackar om och för mig var det verkligen inte någon höjdare, smakade helt enkelt skit... Men som tur kom mamma hem med en semla till mig så min dag blev räddad. Ska snart äta och sen ska jag träffa några amigos och sen så kanske sleepover på det men får se.

-

 
Var trampolinledare idag efter skolan och sedan stack jag hem och tränade och åt och sedan har jag bara kollat på massor av sommarvideos och bara blivigt ännu mer taggad till sommaren. Blev så jäkla arg imorse när jag skulle dra till skolan för gick ut och såg att det var helt vitt ute och fullt av snö...

I knew you were trouble

bild från nyår, har glömt att ladda upp bilderna från nyår men gör det sen eller aldrig hehe.
Men idag har jag varit i skolan (no shit) men sen efter skolan stack jag och var bamseledare som är en ledare för småbarn och lär dom gymastik, alla är så sjukt gulliga! Men imorn ska jag va sån ledare fast för lite större.

good morning

God morgon, vaknade typ vid 10 idag, fett tidigt!! men gick iallafall upp och fixade en nyttig frukost för kännde att va lite nyttig idag men just nu ligger jag i sängen och kollar lite bloggar men ska snart fixa iordning mig och sedan hittade på något.

choklad pannkakor

gjorde fett goda chokladpannkakor idag till lunch, fast ett tips ifall ni ska göra sånna, lägg i en sked oboy i smeten så blir dom godar haha. Men idag träffade jag Emma r, olga och nora och vi stack och köpe godis och sen stack vi hem till emma och snacka och sånnt. trevligt trevlig!

Snö...

Hola! kom nästan precis hem från att ha varit hos olga och nora med mika, ebba och filippa och hade det trevligt. Blev fett sur när jag jag skulle åka hem från olga och nora för när jag gick ut så var det vitt ute och höll på att snöa och pallar verkligen inte med mer snö, vill bara ha sommar och sol... aja ska sätta på en film nu och sen sova.

first day

Tjenixen, idag var det första dagen i skolan som var helt okej men det känns verkligen inte som att skolan har börjat igen eller det känns så himla konstigt som om att det typ för jättelängesen jag var i skolan haha. Har iallafall suttit och kollat på massor av victorias secret bikinis som jag MÅSTE beställa innan sommaren.

...

Sov ju över hos ebba igår med olga och nora och vi hade det jätte kul och åt massor av gott. Drog hem ganska tidigt för att gå ut med min hund och nu ligger jag i soffan efter att precis ha kollat på filmen crossroads. Är verkligen helt slut och känner att förkyldningen börjar komma och imorn börjar skolan... men det är ganska skönt för att vi har sovmorgon imorn så det är chill men pallar verklien inte skolan. aja måste iallafall skärpa mig i skolan och få bättre betyg som är ett av mina nyårslöften så ska försöka få minst C i alla ämnen, lycka till säger jag bara till det..

sleepover

Dröm killen!!
Tjenixen! träffade Olga, Nora och Ebba idag och hade det roligt!
Stack hem och åt och ska snart dra till baka till Ebba för sleepover så vi ses imorn!

Summer 2012

 
Hittade några klipp från sommaren 2012 som jag klipppte ihop idag, haha så sjukt dåligt klippt men endå. Blir verkligen så sjukt taggad på sommaren när jag ser den här videon! 

Silver

Tycker att silver är en fett cool färg så dessa två vill jag lätt ha till våren/sommaren.
Hopppas verkligen att våren kommer snart för en av bästa sakerna med det är att inskaffa nya vår/sommar kläder till sin garderob, finns så hima snygga saker!

new year

bild från vår mini jul eller vad man ska kalla det.
Hade iallfall en grym kväll igår, började lite segt men till slut blev det as kul och sen stack vi ner till hamnen och kollade på fyrverkerier. Tyckte det var lite dåligt i år med fyrverkerier men man kunde se över till Danmark och där hännde det saker. Sov över hos olga och nu är jag hemma och packar tills imorgon då jag ska åka till fjällen och åka skidor som kommer bli fräsigt. Ska även försöka ladda ner några filmer som jag kan kolla på i bilen. Bilder kommer även från igårkväll.

RSS 2.0