KrĂ€nger chips och godis👌


-

Var i staden idag och Ät lunch och bara gick runt lite sedan drog vi hem och vÄra kompisar kom och nu hÄller vi pÄ och göra middag. Imorn drar jag hem frÄn huvudstaden till lilla viken som ska blir trÄkigt men ÀndÄ lite skönt att komma hem och trÀffa kÄmpizarna. Chao!


Bio

Vid 5 tiden sÄ stack vi in och kollade pÄ filmen the host som faktiskt var riktigt bra och sen efter det drog vi och Ät middag.


broder

Jag och min glada broder frÄn idag med bra kvalité pÄ bilden...
IkvÀll drar vi in till staden och Àter middag och sen sÄ ska vi Äka till heron city och kolla pÄ bio, sÄ det blir fett!

Staden

Sitter just nu i bilen och Àr pÄ vÀg hem till lÀgenheten, har varit nu i staden pÄ en shoppingrunda och Àtit pÄ vapiano och glass. Blev rÀtt besviken pÄ shoppingen men aja fick med mig hem tre saker som jag Àr nöjd med, lÀgger ut bild sen. Puss!


Stockholm next


Hansel & Gretel

Kom precis hem frĂ„n att ha varit i Ängelholm och kollat pĂ„ filmen Hansel & Gretel och Ă€tit gott. Fast filmen tyckte jag inte var nĂ„gon höjdare, assĂ„ den var ju bra men inte lika bra som jag trode att den skulle varit. Annars idag sĂ„ har jag varit pĂ„ gudstjĂ€nst, fixat om mitt rum och pluggat lite.

med dessa stiliga bilder sÀger jag bye.

Scones

Skulle igentligen trÀna efter skolan men stack istÀllet hem och gjorde scones, mehe. Blev iallafall sjukt gott! IkvÀll blir det antagligen gÄrden, the place to be lixom. Imorn drar jag in till stan med Olgis och hoppas att jag fÄr med mig hem en blus eller ett par vita byxor och pÄ kvÀllen blir det tjejmiddag hos Emma som ska bli kult!

fuck this shit

BlÀÀÀ pallar inte att vara hemma en dag till. Böjar bannemej sakna skolan och alla mina vÀnner! Brukar faktiskt ibland tycka det Àr skönt att vara sjuk, eller jag vill typ vara sjuk för jag brukar inte va det sÄ ofta och speciellt nÀr det Àr jobbigt i plugget men nÀr jag vÀl Àr det sÄ hatar jag det och blir alltid sjuk i dÄliga lÀgen som typ alltid nÀr jag Àr pÄ semester eller ska Äka ivÀg pÄ nÄgon rolig sak eller som nu nÀr det Àntligen har blivigt as fint vÀder och sÄklart ligger jag innomhus i mitt rum...

bloppis

rensade min garderob idag och hittade massor av klÀder som var försmÄ eller inte ville ha lÀngre sÄ har nu startat en bloppis dÀr jag sÀljer mina klÀder som jag inte vill ha lÀngre. för att komma dit tryck hÀr eler gÄ in pÄ min bloppis instagram elinblopp1s

FRULLE


sick

Stack hem frÄn skolan idag för att jag mÄde piss, sov ett par timmar och nu ligger jag och kollar pÄ pll och tjockar mig med glass.

2 wanties

 
 
tvÄ plagg som skulle sitta fint i vÄrgarderoben. En stilren blus med snygga detaljer pÄ armarna och en snygg kappa med skinndetaljer.

 

lördagsmys

Filippa frÄn i fredags.
hade en riktig mysig lördagskvÀll igÄr med Filippa, började med att vi tog bussen in till helsingborg och sÄg filmen ego som var riktigt bra. Sedan stack vi hem till filippa dÀr vi Ät riktigt god mat och sen sov jag Àven över hos henne som var cozy. Idag gick jag en timmes powerwalk i det fina vÄrvÀdret som var sÄ sjukt skönt men nu ska jag ta och göra lite lÀxor.

1 mars

1 mars idag och vintern Àr nu borta och vÄren kom idag med sol. Lektionerna gick hyfsat snabt och sen efter skolan gick jag och Filippa en powerwalk och pratade en massor och brillorna var Àven pÄ sÄ det var nice, sitter nu pÄ prego och vÀntar pÄ vÄr mat och sen ska jag trÀffa nÄgra kompisar.

RSS 2.0