Önskeinlägg

Asså jag har typ ingenting att blogga om, nada inspiration... Men om ni har några tips så får ni jätte järna komentera det!
det var så sjukt jobbigt att gå upp imorse och börja skolan igen eftersom vi har ju haft sportlov. Denna dagen har både varit bra men riktigt dålig som i skolan så var jag så sjukt trött och tråkig och det hände typ världens pinsammaste sak idag efter skolan när jag skulle till tandläknarn, haha jag ramla på gatan och skrapade upp mina jeans så jag fick gå runt i söndriga jeans. Så sjukt pinsammt var det fast jag hoppas verkligen att det inte var någon som såg när jag ramla... Men det hände även några bra saker idag och det var att jag antagligen om det inte händer något fel så ska jag ta av min tandställning om en månad, nästa gång jag ska till tandläkarn!(wihoo) har typ haft den i två år nu så har längtat så sjukt länge efter att ta av den! Tog även bussen en snabbis till väla då jag fixade min prao plats så det är så sjukt skönt att ha det avklarat och efter det så gick jag en runda och köpte en fin present till mamma som fyller år på fredag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

- Åh tack sötis! :)

Outfits gillar alla!

2013-02-25 @ 20:28:39
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi borde fått mera lov :)

2013-02-26 @ 15:13:07
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0