insta

Två från instagram, heter elinbeerggren så följ mig vetja!
Igår blev det en riktigt slappedag, Olga drog hem vid 3 och sedan tog jag ett bad och bara var hemma med mamma hela kvällen och hade det mysigt. Imorse drog jag Olga och Nora till kyrkan för att samla ihop poäng till konfan, ska nog snart iväg och träna och ikväll ska jag iallafall hitta på något vet inte riktigt vad men något iallafall! Håller även på att titta på lite konfermations klänningar just du, vet att det är ganska tidigt eftersom att jag konfermeras i maj men har faktiskt hittat många fina klänningar och har faktiskt tänkt att beställa hem en redan nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Gud så söta cupcakes! :)

2013-02-17 @ 17:55:46
URL: http://www.sarapiper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0