back on track

Kännde för att börja blogga igen, haha man saknar det endå och har hittat lite mer inspiration att blogga om så det blir nog bra hoppas jag.
Började dagen med gudstjänst med Filippa och tjänade ihop lite mer poäng till konfan, sedan gjorde jag mig en god lunch och sedan stack jag iväg och tränade. På kvällen åt jag jätte god middag med familjen och som efterrätt gjorde jag en riktigt god, snabb och "nyttig" kladdkaka som jag åt framför flera avsnitt av favoserien modern family.
Recept till kladdkakan.
1 portion
1 msk kakao
1/4 tsk bakpuler
2 msk stevia strö (vanligt socker funkar annars om ni inte har stevia hemma)
10g smält smör
3 msk mjölk
3 msk mjöl
Kör i micron i ca 1 minut, det bror på hur varm er mikro är. Jag körde i 1 minut på högsta värme fast den blev nästan lite för torr. Toppa med vad ni vill, jag tog hallon så att det skulle bli lite syrligare men ett tips är att lägga i lite mörk choklad i innan ni sätter in den i mikron, blev hur gott som hällst tyckte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0