stan

gårdagens outfit som jag glömmde lägga ut. Jacka - atmosphere, Tröja - Gilly Hicks, Bluslinne - Lager 157, Jeans - H&M och sen hunters till det.
Idag efter skolan så stack jag, Filippa och Ebba till stan som var jätte mysigt och dom hade julpyntat och sattit upp en jätte stor julgran som var extra mysigt. Kollade i affärer och shoppade lite julklappar, eller inte jag lämnade bara tillbaka min mössa som jag köpte i helgen som jag inte gillade så mycket. Sedan satt vi på espresso house och fikade och satt där ett tag och snackade och sen tog vi bussen hem igen.
Fick en fråga igår om vad jag hade för dröm som jag inte riktigt fattade, asså menar du vad jag har för dröm om vad jag vill bli när jag blir stor eller något sånnt. Om du läser detta så får du järna kommentera så kan jag svara på frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0