Chill dag

Hade världens skönaste dag idag, började med luciatåg i kyrkan sedan stack vi till skolan och fikade, sen film på so, idrott och sist no och vi hade ingen elevens val idag så vi fick sluta kl 2. När jag kom hem la jag mig i sängen och åt ben and Jerry och bläddra i nya elle. Är as glad för beställde min nyårs klänning i typ förrgår men igår såg jag att den skulle komma antingen på nyårsafton eller efter nyårsafton och jag måste ju ha den på nyårsafton(kände att det blev lite för många nyårsafton) men idag ringde mamma runt till nästan alla hm affärer och till slut så fanns den i Malmö så min nyår är räddad! Haha inte för att ni bryr er men aja, ikväll ska iallafall jag och Olga till kyrkan och kolla på lucia som ska bli mys och så får man även några poäng till konfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0